12 juli 2018

Ik ben, I am.

Ik ben, I am.

Ik ben een vredelievend en goedaardig mens die bewust niets fout doet en anderen niets aan doet.
Daar waar ik kan help ik mensen en maak ik de situatie dusdanig dat iedereen zich zo prettig mogelijk voelt.

Ik hou van mijn rust en bewaar zo mogelijk de kalmte. 

Ik draag de verantwoording over mijn eigen daden.
Ik vertrouw op de goede afloop van dingen en gebeurtenissen.

Ik deel wat ik kan missen graag met anderen. Mijn geluk (meevallers) deel ik met liefde met anderen, tegenvallers zie ik als noodzakelijk om er van te leren.

Ik heb vrede met mijn verleden en besef dat ik alleen maar kan handelen in het nu, op dit moment. 

Ik ben wat ik nu ben. 

Mk
20180712.

Ik leef in een wereld waarin ik desondanks door alle instanties van de overheid benaderd wordt als een potentiële crimineel. Coulance is zelden te verwachten. 
Ik ben als klant van grote bedrijven, die me alleen maar waarderen om mijn geld, vaak veel beter af. 
Deze constatering is onbeschrijfelijk triest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De energiesystemen van Moeder Aarde.

De energiesystemen van Moeder Aarde.   Leylijnen (uiterlijke aardenergie)  en chakra’s (innerlijke energie) staan met elka...